۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۲۰:۲۵

نیکبخت تاکید کرد؛

جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید به همدان باز گردد / دلیل تعطیلی سینما فلسطین پیگیری شود

جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید به همدان باز گردد / دلیل تعطیلی سینما فلسطین پیگیری شود

همدان - خبرگزاری مهر: استاندار همدان با بیان اینکه هیچ دلیل قانع کننده ای برای رفتن جشنواره فیلم کودک و نوجوان از استان همدان وجود ندارد، گفت: جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید به همدان باز گردد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناصر نیکبخت شامگاه سه شنبه در اختتامیه سی دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در همدان اظهار داشت: هیچ دلیل قانع کننده ای برای رفتن جشنواره فیلم کودک و نوجوان از استان همدان وجود ندارد و جشنواره فیلم کودک و نوجوان باید به استان همدان بر گردد.

وی با بیان اینکه رفتن جشنواره کودک و نوجوان از همدان یک تصمیم اشتباه بوده است، از وریر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار شد که جشنواره فیلم کودک و نوجوان به استان همدان باز گردد.

نیک بخت با تاکید بر اینکه همه مسئولین استانی باید برای باز گرداندن جشنواره فیلم کودک و نوجوان به استان همدان تمام سعی خود را انجام دهند، ابراز داشت: استان همدان، استان هنر و فرهنگ و شایستگی است.

استاندار همدان با اشاره به پایتخت تاریخ و تمدن بودن استان همدان، اظهار داشت: در همین مدت کم برگزاری جشنواره فیلم فجر و اکران برخی فیلم ها های جشنواره در همدان 13 هزار نفر از مردم همدان از این فیلم ها دیدن کردند.

سینما فلسطین همدان به بهانه بازسازی تعطیل شده است

وی با اشاره به اینکه استقبال مردم استان همدان از سینما بسیار بالا است، بیان داشت: سینما فلسطین همدان مدت ها است که به بهانه بازسازی و تعمیرات تعطیل شده است و مسئولین باید پیگیر این موضوع باشند.

نیک بخت ادامه داد: برای باز گشایی سینما فلسطین همدان باید پیگیری های لازم انجام شود و اگر مشکل کمبود و کسری اعتبار وجود دارد از وزارت خانه در خواست تامین اعتبار می شود.

استاندار همدان در ادامه سخنانش افزود: با این همه استقبال مردم فرهنگ دوست همدان از سینما حیف است که داستان بازگشایی سینما فلسططین به تاریخ بپیوندد.

نیک بخت در ادامه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه ابراز داشت: ملت ایران و به ویژه مردم استان همدان حضور گسترده و چشمگیری داشتند و این بار همه مانند همیشه و حتی بهتر از سال های قبل در دفاع از نظام حمهوری اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافتند.

وی با بیان اینکه دنیا باید حمایت مردم ایران از نظام جمهوری اسلامی را ببیند و درک کند، عنوان داشت: در مذاکرات بین المللی که از امروز شروع شده حضور گسترده مردم در 22 بهمن ماه و حمایت آنها از نظام به عنوان برگ برنده ایران است.

کد خبر 2239281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha